BLOG

Zrób sobie przerwę na kawę i przeczytaj ciekawostki

Drukarnia dla branży kosmetycznej – co warto zamówić?

Branża kosmetyczna rozwija się w niesamowitym tempie, a ilość dostępnych na rynku produktów może przyprawić o zawrót głowy. Jeśli więc jesteś producentem artykułów z kategorii “Beauty” to z pewnością wiesz, że wyróżnienie się na tle konkurencji jest kwestią kluczową. Najlepszym sposobem walki o Klienta jest oferowanie produktów o doskonałym składzie i rozwiązujących realne problemy urodowe ale czasem nawet to nie wystarczy, by osiągnąć sukces. Wtedy z pomocą przychodzi dział marketingu i sprzedaży, a także… drukarnia. Co zatem można i warto zamówić w drukarni dla produktów z branży kosmetycznej?

Przygotowanie pliku do druku – o czym trzeba pamiętać?

Otrzymanie swojego projektu w wersji papierowej, prosto z maszyny drukarskiej i jeszcze pachnącego tuszem, to uczucie, którego nie da się porównać z żadnym innym. Niestety czasem zdarza się tak, że ulotka, katalog, notes czy plakat zamiast dawać efekt WOW – rozczarowują. Dlaczego? W zdecydowanej większości przypadków przyczyną jest niewłaściwe przygotowanie pliku do druku. Postanowiliśmy więc ułatwić Wam zadanie i opracowaliśmy krótką ściągę z najważniejszymi zasadami tworzenia plików dla drukarni.

Uszlachetnianie druku

Różne metody uszlachetniania druku

Stworzenie idealnego projektu okładki, wizytówki, zaproszenia czy katalogu to zadanie wymagające talentu, cierpliwości i dużych nakładów pracy. Kiedy jednak koncepcja jest zaakceptowana i gotowa, by wyruszyć w drogę do drukarni, warto na chwilę się zatrzymać i pomyśleć o poligraficznej wisience na torcie, czyli uszlachetnieniu papieru. Odpowiednio nałożony lakier, złocenia czy tłoczenia są w stanie dodać klasy każdemu projektowi i wznieść go na wizualne wyżyny. Jakie więc są najpopularniejsze metody uszlachetniania druku i czym się charakteryzują?

Notesy i bloczki z logo dla firm

Bloczki i notesy – gadżety, które nie wychodzą z mody

Notesy i bloczki to gadżety reklamowe, które od lat cieszą się nieustającą popularnością. Nawet w dobie powszechnego Internetu, ułatwiających życie aplikacji i wirtualnych notatek w telefonach, papier trzyma się dobrze! Zamawiając tego typu materiały drukowane do swojej firmy warto jednak pamiętać, że w ich przypadku funkcjonalność to podstawa, a zbyt wyraziste metody autopromocji mogą przynieść więcej szkody niż pożytku. Jak więc zaprojektować idealny notes reklamowy?

Złocenia – sposób na dodanie wydrukom klasy i szlachetności

Złoto, blask i połysk nieodzownie kojarzą się elegancją i luksusem, a także wysokim prestiżem. Nic więc dziwnego, że tego typu zdobienia bardzo często pojawiają się na zaproszeniach, dyplomach, certyfikatach czy opakowaniach ekskluzywnych produktów. W jaki sposób powstają złocenia na materiałach drukowanych i jak najlepiej wykorzystać ich wizerunkowy potencjał? Na te pytania spróbujemy odpowiedzieć w poniższym wpisie.

Materiały drukowane dla restauracji – co warto zamówić?

Spójna identyfikacja wizualna i utrzymane w jednym duchu materiały reklamowe to absolutna podstawa w każdej firmie. Nie inaczej jest w przypadku restauracji i ogólnie pojętego sektora gastronomicznego. Dziś postanowiliśmy przyjrzeć się materiałom drukowanym właśnie dla tej branży i przygotowaliśmy kilka podpowiedzi, w jakie materiały powinni zainwestować restauratorzy i na jakie elementy należy zwrócić uwagę, projektując druki dla swojego lokalu.

Pakiety dla hoteli prosto z drukarni – co warto zamówić przed nowym sezonem?

Ostatnie dwa lata stanowiły trudny czas dla branży hotelarskiej. Pandemia i związane z nią obostrzenia sprawiły, że goście nie mogli przyjeżdżać wcale lub też obłożenie pokoi musiało być mniejsze niż dotychczas. Na szczęście powoli nadchodzą lepsze czasy i pojawiła się nadzieja, że hotele, pensjonaty i inne miejsca wypoczynku będą mogły wreszcie funkcjonować na normalnych zasadach. Jeżeli więc działasz w branży hotelarskiej to właśnie przyszedł ten moment, kiedy warto uzupełnić swoje drukowane materiały marketingowe lub też stworzyć dla gości coś nowego i absolutnie wyjątkowego.

Opakowania dla sklepów internetowych

Pudełka dla e-commerce – dlaczego warto w nie zainwestować?

Każdego dnia tysiące sklepów internetowych wysyłają w świat miliony paczek ze swoimi produktami. Mało który sprzedawca jednak wie, że każda z tych przesyłek może zachęcić lub zniechęcić klienta do ponownych zakupów właśnie u niego. Dlaczego? Dzisiejsi odbiorcy są coraz bardziej świadomi, zwracają uwagę na detale i lubią się czuć – kolokwialnie mówiąc – dopieszczeni. Z tego powodu tak ważne jest odpowiednie pudełko na produkty, a także dodatkowe materiały w paczce: personalizowane podziękowanie, katalog z nowościami czy kupon rabatowy.

Zaproszenia ślubne warto zamówić w drukarni

Zaproszenia ślubne, które zapadną w pamięć

Zaproszenie ślubne to detal, który odgrywa bardzo dużą rolę w całej weselnej układance. Często to właśnie dzięki niemu goście dowiadują się o nadchodzącej uroczystości i mogą choć w niewielkim stopniu wyobrazić sobie klimat całej imprezy. Warto więc zadbać o to, by zaproszenia zapadły gościom w pamięć, wzbudziły w nich pozytywne uczucia i sprawiły, że nie będą oni mogli doczekać się dnia Waszego ślubu.

Magia pudełek na kosmetyki. Dlaczego warto zadbać o ich design?

Masz pięć sekund, aby przyciągnąć uwagę konsumentów, zdobyć zainteresowanie i… sprzedać swój produkt. Pomoże Ci w tym dobrze zaprojektowane, przykuwające wzrok opakowanie. Na jakie elementy warto zwrócić uwagę w przypadku pudełek na kosmetyki?

Czy chcesz wzmocnić swój biznes?

Przeczytaj dlaczego warto z nami współpracować