Co warto zamówić w drukarni dla marki odzieży dziecięcej?

Metki do odzieży dziecięcej
Branża produktów dla dzieci od wielu lat rozwija się w niesamowitym tempie, a artykuły dla najmłodszych tworzone są z coraz większą pasją, starannością i poszanowaniem środowiska naturalnego. Zabawki z drewna, ubrania z organicznej bawełny, rezygnacja z plastiku to dla wielu rodziców standard. Ten eko-trend widoczny jest także u nas, bo coraz częściej mamy przyjemność drukować papierowe metki do ubrań czy opakowania z ekologicznego papieru.

Podziel się:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on email

 Każdy rodzic chce dla swojego dziecka jak najlepiej, dlatego przeznaczone dla niego ubrania wybiera z najwyższą uwagą, kierując się nie tylko wyglądem, ale również składem i sposobem jego wytwarzania. Serca klientów dzięki temu podbijają polskie marki i niewielkie szwalnie, które od A do Z kontrolują proces produkcji i zwracają uwagę na wszystkie detale – od wyboru tkaniny ze sprawdzonych źródeł, przez świadomie dopasowaną metkę, aż po opakowanie produktowe dla końcowego zamówienia. W dobie zakupów przez internet nawet pudełko ma bowiem olbrzymie znaczenie! Konsumenci coraz bardziej doceniają rezygnację z plastiku i foliowych torebek na rzecz stylowych, kartonowych pudełek, zabezpieczonych papierową taśmą klejącą.

Co zamówić w drukarni?

Jeżeli więc zajmujesz się produkcją ubranek i akcesoriów dla dzieci, zarządzasz dużą lub niszową marką, albo też dopiero planujesz debiut w branży i uruchomienie własnej manufaktury to musisz pamiętać, że nawet z pozoru nieistotne szczegóły mają olbrzymie znaczenie dla klientów. Co więcej, to właśnie one są świetnym narzędziem marketingowym, w subtelny sposób prezentują logo, „przemycają” wartości marki i budują pozytywne skojarzenia.

Jakie zatem papierowe produkty dla dziecięcej marki odzieżowej warto zamówić w drukarni, by zyskać aprobatę świadomych rodziców?

– metki, prezentujące skład materiału, rozmiar ubranka, jego cenę itp.

– kolorowe lub czarno-białe etykiety do produktów, stanowiące część opakowania i zwierające zdjęcie produktu w użyciu, informacje o jego użytkowaniu, pielęgnacji, miejscu produkcji, posiadanych certyfikatach itp.

– opakowania produktowe, czyli kartonowe pudełka z logo marki lub innymi grafikami i zdobieniami,

– bibułki, przekładki, naklejki, które są uzupełnieniem pudełek i pozwalają lepiej zapakować wysyłane do klienta ubranka

– papierowe torebki do pakowania produktów w sklepach stacjonarnych

– kartki i ulotki z podziękowaniem za zakupy, informacją, kto czuwał nad produkcją danego ubranka, kodem rabatowym na następne zakupy itp.

Bycie eko nie musi być nudne!

Ubranka i akcesoria dziecięce to produkty, które kupują dorośli i to oni zwracają uwagę na kwestie techniczne i surowcowe. Nie należy jednak zapominać, że ostatecznymi odbiorcami produktów są maluchy, więc ich gust oraz oczekiwania również warto wziąć pod uwagę, projektując metki, opakowania i etykiety. Papier i karton są wdzięcznymi surowcami, a sprawna i doświadczona drukarnia może z nich wyczarować prawdziwe cuda.

Jeżeli więc Wasza marka nie stawia w 100% na minimalizm to możecie puścić wodzę fantazji i nieco urozmaicić wszystkie detale. Jak to zrobić? Pomysłów jest wiele, a najprostsze z nich to:

– wybór metek o ciekawych, fantazyjnych kształtach i z interesującą ilustracją zamiast tradycyjnego, czarno-białego prostokąta

– nadrukowanie na kartonowym pudełku grafiki, która da mu „drugie życie” i pozwoli na wykorzystanie przez dziecko jako domek dla lalek lub garaż dla samochodów

– ozdobienie etykiet bajkowymi postaciami, autorskim brand hero marki lub nadrukowanie na jej wewnętrznej stronie kolorowanki, labiryntu czy innego zadania dla dziecka

– wszelkiego rodzaju gadżety i gratisy do zamówienia, które zachwycą najmłodszych odbiorców – kolorowanki, kontrastowe obrazki, kartonowe puzzle, naklejki, książeczki z zadaniami…

 

Krótko mówiąc: projektując materiały marketingowe, w tym wszelkie użyteczne i niezbędne “dodatki” do ubrań dziecięcych, warto wziąć pod uwagę potrzeby zarówno dorosłych, jak i maluchów. Najlepiej zrobić to poprzez kreatywne wykorzystanie ekologicznych materiałów: papieru, kartonu i tektury. Dzięki temu każda zainteresowana strona będzie zadowolona, a Wy będziecie mogli przy okazji zrobić coś dobrego dla środowiska naturalnego. 

Zobacz więcej:

Złocenia – sposób na dodanie wydrukom klasy i szlachetności

Złoto, blask i połysk nieodzownie kojarzą się elegancją i luksusem, a także wysokim prestiżem. Nic więc dziwnego, że tego typu zdobienia bardzo często pojawiają się na zaproszeniach, dyplomach, certyfikatach czy opakowaniach ekskluzywnych produktów. W jaki sposób powstają złocenia na materiałach drukowanych i jak najlepiej wykorzystać ich wizerunkowy potencjał? Na te pytania spróbujemy odpowiedzieć w poniższym wpisie.

Materiały drukowane dla restauracji – co warto zamówić?

Spójna identyfikacja wizualna i utrzymane w jednym duchu materiały reklamowe to absolutna podstawa w każdej firmie. Nie inaczej jest w przypadku restauracji i ogólnie pojętego sektora gastronomicznego. Dziś postanowiliśmy przyjrzeć się materiałom drukowanym właśnie dla tej branży i przygotowaliśmy kilka podpowiedzi, w jakie materiały powinni zainwestować restauratorzy i na jakie elementy należy zwrócić uwagę, projektując druki dla swojego lokalu.