Co warto zamówić w drukarni dla marki odzieży dziecięcej?

Metki do odzieży dziecięcej
Branża produktów dla dzieci od wielu lat rozwija się w niesamowitym tempie, a artykuły dla najmłodszych tworzone są z coraz większą pasją, starannością i poszanowaniem środowiska naturalnego. Zabawki z drewna, ubrania z organicznej bawełny, rezygnacja z plastiku to dla wielu rodziców standard. Ten eko-trend widoczny jest także u nas, bo coraz częściej mamy przyjemność drukować papierowe metki do ubrań czy opakowania z ekologicznego papieru.

Podziel się:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on email

 Każdy rodzic chce dla swojego dziecka jak najlepiej, dlatego przeznaczone dla niego ubrania wybiera z najwyższą uwagą, kierując się nie tylko wyglądem, ale również składem i sposobem jego wytwarzania. Serca klientów dzięki temu podbijają polskie marki i niewielkie szwalnie, które od A do Z kontrolują proces produkcji i zwracają uwagę na wszystkie detale – od wyboru tkaniny ze sprawdzonych źródeł, przez świadomie dopasowaną metkę, aż po opakowanie produktowe dla końcowego zamówienia. W dobie zakupów przez internet nawet pudełko ma bowiem olbrzymie znaczenie! Konsumenci coraz bardziej doceniają rezygnację z plastiku i foliowych torebek na rzecz stylowych, kartonowych pudełek, zabezpieczonych papierową taśmą klejącą.

Co zamówić w drukarni?

Jeżeli więc zajmujesz się produkcją ubranek i akcesoriów dla dzieci, zarządzasz dużą lub niszową marką, albo też dopiero planujesz debiut w branży i uruchomienie własnej manufaktury to musisz pamiętać, że nawet z pozoru nieistotne szczegóły mają olbrzymie znaczenie dla klientów. Co więcej, to właśnie one są świetnym narzędziem marketingowym, w subtelny sposób prezentują logo, „przemycają” wartości marki i budują pozytywne skojarzenia.

Jakie zatem papierowe produkty dla dziecięcej marki odzieżowej warto zamówić w drukarni, by zyskać aprobatę świadomych rodziców?

– metki, prezentujące skład materiału, rozmiar ubranka, jego cenę itp.

– kolorowe lub czarno-białe etykiety do produktów, stanowiące część opakowania i zwierające zdjęcie produktu w użyciu, informacje o jego użytkowaniu, pielęgnacji, miejscu produkcji, posiadanych certyfikatach itp.

– opakowania produktowe, czyli kartonowe pudełka z logo marki lub innymi grafikami i zdobieniami,

– bibułki, przekładki, naklejki, które są uzupełnieniem pudełek i pozwalają lepiej zapakować wysyłane do klienta ubranka

– papierowe torebki do pakowania produktów w sklepach stacjonarnych

– kartki i ulotki z podziękowaniem za zakupy, informacją, kto czuwał nad produkcją danego ubranka, kodem rabatowym na następne zakupy itp.

Bycie eko nie musi być nudne!

Ubranka i akcesoria dziecięce to produkty, które kupują dorośli i to oni zwracają uwagę na kwestie techniczne i surowcowe. Nie należy jednak zapominać, że ostatecznymi odbiorcami produktów są maluchy, więc ich gust oraz oczekiwania również warto wziąć pod uwagę, projektując metki, opakowania i etykiety. Papier i karton są wdzięcznymi surowcami, a sprawna i doświadczona drukarnia może z nich wyczarować prawdziwe cuda.

Jeżeli więc Wasza marka nie stawia w 100% na minimalizm to możecie puścić wodzę fantazji i nieco urozmaicić wszystkie detale. Jak to zrobić? Pomysłów jest wiele, a najprostsze z nich to:

– wybór metek o ciekawych, fantazyjnych kształtach i z interesującą ilustracją zamiast tradycyjnego, czarno-białego prostokąta

– nadrukowanie na kartonowym pudełku grafiki, która da mu „drugie życie” i pozwoli na wykorzystanie przez dziecko jako domek dla lalek lub garaż dla samochodów

– ozdobienie etykiet bajkowymi postaciami, autorskim brand hero marki lub nadrukowanie na jej wewnętrznej stronie kolorowanki, labiryntu czy innego zadania dla dziecka

– wszelkiego rodzaju gadżety i gratisy do zamówienia, które zachwycą najmłodszych odbiorców – kolorowanki, kontrastowe obrazki, kartonowe puzzle, naklejki, książeczki z zadaniami…

 

Krótko mówiąc: projektując materiały marketingowe, w tym wszelkie użyteczne i niezbędne “dodatki” do ubrań dziecięcych, warto wziąć pod uwagę potrzeby zarówno dorosłych, jak i maluchów. Najlepiej zrobić to poprzez kreatywne wykorzystanie ekologicznych materiałów: papieru, kartonu i tektury. Dzięki temu każda zainteresowana strona będzie zadowolona, a Wy będziecie mogli przy okazji zrobić coś dobrego dla środowiska naturalnego. 

Zobacz więcej:

Po czym poznać dobrą drukarnię?

Wydawać się może, że w dobie internetu i powszechnej cyfryzacji, papierowe ulotki, katalogi czy wizytówki odchodzą do lamusa. Tymczasem właśnie dzisiaj mają one zdecydowanie większą moc i wartość, bo choć spotyka się je rzadziej to są dużo bardziej przemyślane niż jeszcze kilka lat temu. Aby jednak realna forma pudełka, ulotki, katalogu czy plakatu dorównywała projektowi graficznemu, musi być wykonana przez dobrą drukarnię. Po czym poznać, że taka właśnie ona jest?

Od czego zależy wycena w drukarni?

Zapytania ofertowe do każdej drukarni spływają zwykle w ilościach hurtowych. Kiedy jednak potencjalny klient otrzymuje kosztorys prac to często jest zaskoczony podaną kwotą. Tymczasem wycena w drukarni zależy od bardzo wielu elementów, o których w dużej mierze decyduje właśnie zamawiający. O jakich czynnikach mowa?